söndag 21 mars 2010

Helgen nämar sig sitt slut och jag har inte gjort mycket som vanligt. Fredag kväll slutade med att jag somnade 08.30 i samband med att jag nattade Casper. Jag somnade till och med innan honom och vaknar utav att Daniel kommer upp och tar över. Sedan somnade vi alla tre i våran säng. Rolig start på helgen. Man kunde ju tro att jag var utvilad när jag vaknade på lördag, men nej. Vi blev bjudna på middag till mina svärföräldrar. Där tillbringade vi en del av kvällen. När vi sedan kommer hem vid halv nio och jag ännu en gång ska lägga Casper så somnar jag IGEN. Så har denna helg sett ut haha =)

Nu har jag iaf lyckats få Casper att somna utan att göra de själv. Får se hur länge jag orkar denna kväll =)
Imorgon ska vi träffa Ida och Ludde. Ska ev väga mig med dom till öppnaförskolan med. Men de har jag inte bestämmt än.
På onsdag kommer min älskade vän Jossan <3 Ska bli så roligt att träffa henne nu igen! Saknar dig så mycket!!!!!!!

Nu ska jag titta på parlamentet och se om det är något att ha!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar