tisdag 30 mars 2010

Sova? Näää

Min lilla prins har börjat stiga upp tidigt på morgonen. Halv sex eller sex brukar vi gå upp. Får jag sova längre än så är det ett under. Nu är klockan halv tio på morgonen och jag har varit vaken i fyra timmar. Jag är inne på min tredje maskin tvätt, har lagat Viktors jacka, badat/duschat med Casper så länge att han tillslut somnade i duschen (nu ligger han dock i vår säng och sover), ätit frukost och små städat lite. Nu kan jag tänka på alla andra människor som fortfarande ligger under sina täcken och njuter, det är nästan så jag tycker synd om er. Inte för att ni sover gott utan för att när ni vaknar ska hinna med allt de jag redan har gjort!!!
Idag hade jag tänkt mig att vi skulle till sång och rytmiken, men sdn fick jag en känsla av att det inte var någon. Visst hade jag rätt, idag var vi lediga. Vi ska istället ta en fika med Malin på stan, mysigt. Hoppas nu solen håller sig kvar i det blå =)
Ikväll ska vi hem på kalas till Alicia som fyller 18 år. Grattis till henne=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar