söndag 4 oktober 2009

Sömn är väl inte att tänka på eller?

Natten som var kan jag ha önskat var på ett annat sätt. Har inte fått sova många timmar utav olika anledningar. Somnade ca 5.30 och sedan ville min guldklimp upp 6.30. Jag var inte det minsta sugen alls på att kliva upp från soffan och värmen, men mycket till val hade jag inte. Tack och lov hade jag underbara Kalle, Malin och Ida som hjälpte mig när dom vaknat så jag kunde få sova 2 timmar till. Tre timmar tycker jag väl inte är nått att hoppa högt för och det är ju långt ifrån varje natt det blir så heller. Somna skönt inatt vet jag att jag kommer göra iaf =)
Tyvärr missar jag middagen som jag var bjuden på ner till Magdalena pga denna sömnbrist och saker som jag måste ta tag i. Hade vart super trevligt att träffa lite folk och tjata mm. Men får kika ner till henne och barnen någon annan dag och se hur dom bor och naturligtvis skvallra lite =)

Tidigt imorgon kommer mina föräldrar hem från sin semester, ska bli skönt för oss att komma hem till lägenheten och få sova i våra sängar. Har inte gjort det på över en vecka nu.

Veckan som kommer vet jag fortfarande inte hur den ser ut. Blir det en resa till eller blir man kvar i Uddevalla? Ja, förhoppningsvis får jag svaret imorgon. Hade dock verkligen vart skönt att komma bort ett tag. Behövs efter den här natten om inte annat.

1 kommentar:

  1. Skvaller gillar vi.... hehe... jag har mycket på lager till dig! Hoppas du har nåt gött att komma med till mig också! Hör av dig! Kanske en fika ikväll? Ta med dig Casper och kom förbi efter sex eller nåt!

    SvaraRadera