lördag 26 september 2009

Lund

Har en underbar helg med mina små flickor. För tillfället ligger Heddan och Jossan och sover/vilar på var sin madrass på golvet och Sonja står i köket och lagar hemma gjorda burgare :) mums!
Igår var vi en sväng in på krogen i Lund. Måste säga att Lund är mycket större och mysigare än vad jag trott. Gillar de gamla stuket på städer och det är det verkligen här. Vi fnittrade oss tills sömns vid halv fyra inatt. Känns precis som de gamla tiderna. Känns verkligen inte som det var ett och ett halv år sedan vi senast sågs.
Pryttan var dock tvungen att åka hem redan idag för hon skulle plugga :/

Vi var en sväng in till Lunds city idag. Mysiga härliga stad måste jag få säga. Hade lätt kunnat tänka mig att bo här om det inte vart för att de var så längt ifårn mina nära och kära.

Kvällen kommer bli lugn med lite spel mm. Kanske en och annan öl med :P gott gott. Men lugnt blir det i vilket fall som helst med tanke på att vi ska köra en ganska så tidigt imorgon.

Nu när jag sitter här och skriver i stundens hetta kommer sonja och serverar en hel skål med ostbågar, hehe inte fel alls. Det är vad jag kallar en polsk slav :P (vet att du kan ta de Sonja) haha

Länge leve livet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar