onsdag 28 oktober 2009

Gårdagen bjöd på en hel del! Vi började med att möta upp Ida och Ludde på torp. Blev lite fler julklappar och lite nya klädertill Casper. Vi avslutade med en fika innan det var dax för oss att dra oss hemmåt.
Dagen fortsatte hemma hos mor min medans Daniel åkte iväg och fixade lite papper mm. Det verkade som det skulle bli en Ikea tur denna dag med, men när vi inte fick tag på en fungerande bil fick detta bli en annan dag.
Kvällen avslutade jag hos Magdalena. Jätte trevligt att äntligen få träffa henne igen och vilken fin lägenhet hon har fått. Riktigt mysig var den. Magen hade växt en hel del sen jag såg den sist. Undra vad som döljer sig där inne. Kanske en flicka som är på väg denna gång. =)

Idag ska jag tvätta och ha mig. Hade planer på att kanske baka bullar redan nu på morgonen men till min besvikelse såg jag att jag inte hade någon kanel hemma, så de får vänta lite.
kl 12 ska jag möta Lina och Malin i stan, blir nog en fika som vanligt. Ska tyvärr inte ha Casper med mig efterson han ska vara med sin pappa ett par timmar. Ska även försöka fjäska lite med Malin och se om hon inte har lust at slänga i lite slingor på mig idag. För er som har missat det så är jag brunett nu. Men skulle vilja ha i lite ljusa slingor i det med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar