lördag 24 oktober 2009

Lugna gatan

En lördagkväll för många innebär krogen, fest, vänner mm. Men inte för mig. Min lördagkväll trodde jag att jag skulle tillbringa ensam eftersom Daniel är ute och roar sig. Men jag fick istället besök av min syster Ida som sover här. Mina föräldrar ville ut en sväng och eftersom dom hjälper mig med Casper så var det en självklarhet att Ida skulle vara hos mig nu.
Kvällen till ära har väl inte vart så rolig ändå. Vi har suttit framför tv och var sin data. Jag har precis slutat städa. Hur många "normala" människor städar halv tolv på en lördag? Inte så många kanske. Men de gör jag :P

Igår var jag i alla fall en sväng på krogen tillsammans med mina underbara vänner. Det var riktigt trevligt! Tyvärr så slutade det inte lika roligt för Malin som fick magsjuka. Nu kan man ju tro att hon spydde pga för mycket alkohol. De trodde vi alla i början. Men man fortsätter inte att spy i 12 timmar efteråt. Så nu ärjag ju lite orolig för att jag kanske med har blivit smittat. :S
Magsjukan går ju här runt omkring nu och det är många som ligger. Så jag låser nog snart in både mig och Casper för att komma undan denna smitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar