torsdag 22 oktober 2009

negativitet

Idag är en sådan dag jag skull kunna hinna med att göra hur mycket som helst. Jag var uppe i god tid, men fortfarande så sitter jag har framför min data och TV. Blir arg på mig själv! Jag har en massa folk jag skulle kunna besöka verje gång jag kommer på en person så kommer jag också på en ursäkt att inte åka dit. Vet inte om jag är allmänt lat idag eller bara lite deprimerad haha.
Daniel åkte tidigt imorse till stenungsund för att bli validerad. Så jag har verkligen tid för mig själv coh kunna göra exakt vad som helst och ändå sitter jag här. De som jag vet står på listan idag är att träffa Malin L och gå till bolaget. Men det är först i eftermiddag, så jag måste få tummen ur att hitta på något innan dess. Men vad?

Tog mig även en titt i spegeln och förstod att jag även fick tillbringa mer än 10 min framför den om jag ska våga mig ut idag och det gjorde ju inte saken bättre. :/
Men men vissa dagar känner man så här. Jag tänker iaf försöka trotsa detta och ta mig iväg. Detta för att både jag och casper behöver lite frisk luft. Allt för min lillgubbe <3

1 kommentar:

  1. Jag vet precis vad du menar! Det är sååå lätt att bara hamna där i soffan och timmarna bara flyger iväg. Jag bävar inför hur det ska bli sen när jag får bebis igen... fast jag måste ju också upp och hoppa eftersom jag kommer ha två vilda grabbar att ta hand om också. Bara att bita i det sura äpplet! Vi hörs! KRAM

    SvaraRadera