måndag 31 augusti 2009

Härliga dag

Casper sov till halv elva idag på morgonen. Blev nästan lite rädd att han var sjuk först. Men han vaknade och var på strålande humör =) Skönt att vara upp innan honom för en gångs skull och äta frukost i lugn och ro.
Sedan vandrade vi ner till stan där vi mötte upp Ida och hennes lille Ludde. Det blev en långpromenad och sedan en snabb titt i affärerna =)
Näst på listan stod BVC. Nu väger den lille 8100 g och är 68 cm "kort" ;) Resan fortsatte sedan upp till huset där jag och Malin åt upp mina fetaostfyllda färsbiffar, dom är jäkligt goda måste jag säga ;) Min goa faster dök sedan upp och gav Casper kläder som hon vart och handlat. Så snäll hon är =)

Idag är en sådan dag som det har hänt Mycket. Mycket bra saker med andra ord. Vet inte om allt tar en vändning nu eller inte. Men blev väldigt glad när en viss person hörde av sig och verkar ha ändrat sitt humör och var trevlig. Allt blir så mycket enklare då =) Känns riktigt skönt, hoppas bara att de håller i sig.

Imorgon ska jag och Casper gå på sång och rytmik med Ida och Ludde. Det är tydligen för väldigt små barn. Hoppas att det är något att ha för jag tror de kan vara nyttigt för Casper.

Nu närmar det sig även dagarna då jag ska träffa mina underbara vänner från Växjö igen! Ska bli så fruktansvärt roligt och träffa dom. Få höra hur alla har det och vad dom sysslar med numera =)

Kössen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar