onsdag 5 augusti 2009

Var riktigt roligt att se den staden jag bott i. Den var sig lik, eller iaf i centrum där jag höll mig.
Var och Lunchade med Hasselgren, Casper verkade inte lika road över de utan höll lådan rejält.
Sen gick jag bara runt och kikade på massa saker. Gud vad mycket minnen som ploppade upp i mitt huvud.
Igår åkte vi hem tidigt på morgonen, var skönt att få komma hem i vettig tid så man han göra lite här med. Men jag var riktigt trött på kvällen och somnade gott.

Idag ska jag köra ner päronen till båten vid nio eller tio. Blir ev en fika med Sabina och Malin. Kvällen kanske tillbringas med Maggda beroende på om det finns tid. Annars blir det en annan dag =)

If I could turn back time. If I could find a way. Then baby, maybe, You'd stay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar