lördag 8 augusti 2009

Överby

Gårdagen bjöd på en tripp till Överby med Pillan och Malin. Anledningen till att vi skulle åka dit var för att jag skulle köpa nya skor. Ska säga att de slutade med att dom åkte hem med två respektiver tre pår skor var, och jag hittar inte något. Så typiskt! I vanliga fall hittar jag tio par skor varje gång jag går in i en butik. Var säkert bara för jag verkligen ville ha nya idag som de inte fanns några som dög i smaken!
Mina systrar hittade iaf riktigt snygga skor. Synd bara att jag inte kan låna dom. Är lite sjukt, men vi är fem tjejer i familjen och har fem olika skostorlekar. Men ett par kunde jag iaf ha som pillan hade köpt. Dom kommer jag att låna någon gång.

Var och åt med Malin L när jag kom hem och senare kom Cola med. Vi satt och tjatade till tolv inatt om mycket viktiga saker ska ni veta ;)

Idag ska vi åka ut till Cola och grilla. Sedan ska Malin och Cola vidare till Bergs och jag och Casper ska hem och sova =)

Köss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar