måndag 3 augusti 2009

Trodde jag skulle få sova lite längre än till kvart över sju, men Casper ville tydligen upp så tidigt idag =) Tidigt och tidigt, beror kanske på hur man ser på saken när man har småbarn. Men eftersom han nästan alltid sover längre än halv åtta så kändes de tidigt.


Idag ser jag fram emot att få ta mig en runda på stan och se om Växjö är sig likt. Har hört ryktas att det inte är det :P Ikväll blir det antagligen en sväng runt sjön med. Ska bli roligt att se där jag bodde innan mm.


Var lite läskigt igår i bilen när vi närmade oss Växjö måste jag säga. Samma underliga känsla i min mage dök upp som det alltid gjorde när man satt på tåget ner och skulle "hem". Men det var ganska mysigt. Det som inte stämde in var att jag inte fick knalla över bron och till mitt lilla rum. Lite knepigt att vara här nere och inte på bo internatet.

Kom på mig själv hur mycket jag egentligen saknar att bo här nere. Det är ju naturligtvis inte samma sak som det vart innan med tanke på att mina närmsta kompisar inte bor kvar här heller.


Nu sitter iaf Casper och tittar på barnprogram. Skönt att han redan tycker om sånt så man kan pilla med annat så här på morgonkvisten. Fotboll är tydligen något som han gillar att titta på med. Han kommer göra mig stolt den grabben =)



kössen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar