torsdag 6 augusti 2009

Sol och Glädje

Började dagen hos mina kära systrar och kusinen. Satt på altanen men kaffe och spelade gitarr och sjöng, *mys*.
Åkte vidare ner till stan och fikade med Cola, sedan dök Risberg upp med. Gott att sitta på Rådhuset och tjata samt spana in lite folk =)
kl 18 åkte Casper med sin pappa på kalas, då passade jag och Malin på att dra till Torp och handla kläder. Hittade 2 klänningar, kläder till casper (linne och shorts ) och även klädertill Jennys son som föddes idag halv nio på morgonen. Stort grattis till henne. Nu fick Casper ännu en lekkamrat. =)

Casper kom hem och va lite ledsen men 3 min enare var han hur go som helst och skrattade och pratade med oss. =) Han har vart en liten ängel idag. Inte vart många tårar där=) Nu sover han så gott i sin säng.

Ska ev åka till Erik nästa vecka, riktigt roligt ska de bli =)

Sen är även datum satt för vår återträff med de gamla tjejkompisarna från internatet. Längtar så jag spricker tills dess =)

Morgondagen vet jag inte riktigt vad den bjuder på. Har för mig att de är nått bokat men kommer inte på vad Casper ska iaf iväg med sin pappa kl ett och då är det städ för min delsom gäller :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar