tisdag 11 augusti 2009

Hemma igen =)

Har haft ett par trevliga dagar nere hos Erik. Casper har vart en ängel förutom att han vaknade på natten, Inte konstigt när stackar är så sjuk som han är Halsont och hosta på små barn är ingen hjöjdare. Tur alvedonen hjälpte lite =)
Nu är vi iaf hemma, dock lite tidigare än beräknar men Erik var sugen på att träffa sin brorsdotter för första gången vilket är helt förståligt.

Blir ev en sista tripp nästa vecka till växjö innan sommaren är slut. Får passa på att träffa alla vänner innan skola och jobb börjar igen!

Undrar så vad som komma ska, hur allt kommer bli. Förstår mig inte riktigt på folk ibland. Men allt ska man inte förstå heller. Hade vart så mycket lättare om man hade något att förbereda sig inför. Men just nu vet jag ingenting. Känner mig lite vilse. Bara jag fick en liten ledtråd skulle jag vara tillbaks på stigen igen!

Btw, får passa på att välkommna min kusin hem igen som vart borta nästan ett år. Ska bli roligt att se henne på gatorna igen! Välkommen hem igen Emelie, du har vart saknad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar