lördag 12 september 2009

Vändning

Vet att jag har vart dålig på att uppdatera här det senaste, men har inte haft tid eller ork till det.
Men under denna tid har det hänt väldigt mycket bra saker. Vändningen kom för ca 3 veckor sedan då Caspers far på en handvändning ändrade sitt beteende och blev lätt som en plätt att prata med. Käns jätteskönt då det underlättar för oss alla tre. Framför allt för min lille pojk som jag inte önskar något annat.

Nu närmar sig återträffen med stormsteg. Längtar så jag spricker. Synd bara att alla inte kan komma, men sånt är det ju ibland. Vi har iaf bestämt att det inte får lov att gå lika lång tid mellan träffarna den här gången. Så nästa har jag tagit på mig att fixa =)

Idag ska jag faktiskt besöka krogen en sväng, hör och häpna gott folk. Men de var inte igår vill jag lova! Blir väldigt lugnt för mig ändå eftersom jag är här hemma och ser till att Casper somnar för natten innan jag går och sedan ska jag ju upp kl 7 och ta honom imorgon igen så alkoholintaget blir det inte mycket utav iaf. Men jag ser bara fram emot att få komma ut och se lite tokigt folk =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar