måndag 8 februari 2010

Idag har jag och Casper spendetar en stund hos tant Jenny och Elliot. Lika trevligt som vanligt. En gladare skit än Elliot får man leta efter. Han skrattar hela tiden =)
När vi kom hem packade vi på oss mer kläder och gick till spara. Casper åkte förviss pulka, men jag gick. Tur att han inte väger så mycket just nu. Det lär ju inte bli lättare med åren att dra honom =)

Nu på kvällen fick vi finbesök av Malin. Kaffe och godsaker tycker jag passar bra på kvällen!
Casper har vart hur pigg som helst under kvällen. Somnade nu vid halv elva. Jisses vad trött jg blir av att försöka få honom trött. Jag han knappt ner och sätta mig här innan Daniel kom hem. Kul att han kommer lagom tills jag går och lägger mig :/ Men men sånt ma får vänja sig vid antar jag.
Nu ropar bingen.
köss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar