onsdag 24 februari 2010

Här har jag inte tittat in på snart en veckas tid och inte har det hänt så mycket mer för det :/ Hela helgen satt vi typ insnöade. Lyckades komma iväg på ett kalas då de bara var 200 meter härifrån. Men de var inte roligt den korta biten kan jag lova. Även om Casper skrattade när snön yrde upp i ansiktet på oss så tyckte inte vi att det var lika häftigt.
Igår tillbringade jag större delen av dagen hos Tant Cola. Mysigt! Såg på film och pratade. Jag har inte sett på film på år och dar känns de som, och igår prickade jag in och såg på två superbra filmer<3 Twilight och Walk to remember. Två kanon bra filmer som jag lätt kan rekomendera. Längtar tills nr två kommer ut nu. Jag trodde verkligen inte jag skulle fastna så i den filmen. Men de gjorde jag.!!

Idag står fika med Lina, lilla Ellie, Malin och Cola på schemat! Sedan ska jag en svång upp till mamma och fixa med lite papper mm. Ta en kopp där med kanske ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar