tisdag 10 november 2009

Tisdag igen. Då är det sång och rytmik som gäller. Ska försöka få Casper att sova ett tag innan så att han verkligen orkar. Han har vart så trött de senaste gångerna. Under tiden så ska jag försöka lista ut vad vi ska äta ikväll, eller när Daniel kommer hem från jobbet rättare sagt. Har så dålig fantasi vad det gäller mat. Tycker ändå det är roligt att fixa i köket men saknar fantasi. Min syster ska ju sova här i natt med, så hon kommer säker hit lagom till att vi ska äta =)

Jag har börjat fundera en hel del på det där med långa promenader. Jag har ju tyvärr ingen tid för att träna, eller tiden finns ju men det är inte det lättaste att komma iväg. Måste få en barnvakt minst tre gånger i veckan isf och det är inget man hittar på tre sekunder. Men att vara ute varje dag och ta en rejäl promenad är ju kanon för kroppen det med. Frisk luft mår både jag och Casper bra utav. Måste dock fixa mig ettpar riktiga vinterskor om jag ska vara ute och traska i snön sen. Kalla fötter är det värsta jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar