onsdag 18 november 2009

Dagen har så här långt bara sprungit iväg. Jag han knappt mer än vakna förän vi var påväg ut till skogen där Cola bor. Vi åt frukost tillsammans och tjatade på om det mesta. Mycket trevligt. Såg även "mamma till en mördare" i repris. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Den var för visso ganska intressant att titta på men fick så delade åsikter. Tyckte det var lite sjukt. Detta program handlade alltså om en mamma som vars son hade dödat sin bror, med andra ors hennes andra son. Denna mamma kan inte vara riktigt frisk. Inte för de att hon förlät sin son för det han gjort, för på något sätt kan jag förstå henne, hon har ju trotts allt bara han kvar nu. Utan det var mer sättet hon var på och utryckte sig. Nu kan det vara så att hon inte riktigt blivit människa igen efter denna händelse, vilket är fullt förståligt. Men vissa gånger kunde jag nästan bli arg på henne. Men jag vill ändå se nästa program. Då är det en ny mamma som ska gå ut med detta.

Glömde min telefon hemma när jag åkte iväg med. Hade lite små panik över detta. Vem vet, de kanske är någon som vill mig nått? Men nej, inte ett enda mess eller samtal hade jag missat. Känns lite deprimerande måste jag säga! Hoppas jag är mer eftertraktad imorgon haha.

Nej nu har jag inte tid att sitta och babbla massa skit här, måste ta tag i all tvätt som är här hemma. FY VAD TRÅKIGT!

Kössen!

2 kommentarer:

  1. Ja herregud. Kom precis på det, men glömde totalt bort att svara. Förlåt! Hoppas att allt är bra med er där hemma och att flytten flyter på för er =)

    SvaraRadera