tisdag 24 november 2009

Dagen har varit fullspäckad. Vi började med en långpromenad till Bohusgården där vi hälsade på Ida och Ludde. Fick spanat in den nya lyan med. Lägenheten var tipp topp. Kanonfin verkligen. Därefter fortsatte promenaden vidare till sång och rytmiken. När denna var slut tog vi en fika med Cola, Malin och kirpen. Blev bara en snabbsväng idag eftersom jag lovat mamma att komma hem till henne och hjälpa till att göra iordning ett rum åt en tjej som kommer på torsdag. Det är nämligen så att dom ska få ett fosterbarn som kommer redan på torsdag. Ska bli roligt tycker jag =) Det kom lite plöttsligt att hon skulle komma så snabbt, men vad gör det. Hon är lika välkommen för det =)
Var en sväng på spara och handlade mat. Då hade jag äran att träffa Olof och Lina som skulle iväg på Bio. Dom ska gifta sig den 5/12 och idag fick jag inbjudan till detta =) Shit vad roligt. Älskar sånt! Lär väl grina ihjäl mig som vanligt när. Gör alltid det numera, oavsett om det är lyckligt eller sorgligt.
Väl hemma hade mina båda pojkar stensomnat. Är inte så smart att låta Daniel natta Casper när han somnar själv haha. Så nu sitter jag här ensam i tystnaden. Ganska sköt ändå efter en hektisk dag. Men snart dax för sängen för min del med =)

Imorgon drar jag igång storstädningen inför jul. Har ingen lust att sätta upp massa julpunt när det inte är städat och organiserat här hemma.

Kössen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar