lördag 21 november 2009

Idag har det varit en ganska omtummlande dag. Här hänt en del tråkigheter i familjen tyvärr. Man tänker en hel del och det tar på krafterna.
Dagen har ändå varit ganska ok. Fick sova ända tills kl 10 idag. Daniel såg hur trött jag var imorse och gick upp man Casper vid åtta tiden så att jag fick sova vidare. Så snällt =)
Sen åkte jag upp och städade hos min far tillsammans med lillsyrran. Gott med lite extra pengar såhär fram mot jul. Väl hemma igen hade Daniel städat lägenheten. Sen bar det av till mina päron. Kände att jag ville stötta dom idag och jag vet ju att Casper alltid lyckas framkalla ett leende på deras läppar =) Dom bjöd på mat, ett glas vin och trevligt sällskap. Härligt!

Imorgon ska vi på kalas till Daniels systerdotter som fyller 3 år. Då får man träffa en massa nytt folk igen. Sen kanske man får försöka hinna med att göra lite nytta hemma med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar