onsdag 21 juli 2010

Husvagnssemester!

Nu var campingplatsen bokad för helgen. Vi hade från början tänkt att ligga på Daftö camping men eftersom det var fullbokat där så blir det Lagunen istället. Denna camping ligger preis brevid Daftö så de blir praktiskt taget lika bra. Så när Daniel slutar jobbet på fredag bär det av mot strömstads hållet. Ska bli skönt att komma iväg lite och känna att man faktiskt har gjort något denna sommar. Malin och Viktor ska ev göra oss sällskap en natt med.=) Minns inte hur många år sedan det är jag senast var ute i husvagn men de är nog nästan 10 iaf. De ska bli mycket mys och bad, sol har vi ju inte blivit lovade i helgen men jag har inte gett upp hoppet ännu =)

Igår kan man säga att de var en minst sagt händelserik dag. Startade morgonen men att åka till Ida, Micke och luddvig. Traskade in i deras nya hem redan kl 08.30. De skulle iväg kl 11 så om de skulle finnas tid för att ses så fick de bli tidigt.

När jag väl var hemmkommen därifrån lyste solen och de var kanon väder. Vi tog därför med oss tant Cola till stranden och gottade oss en liten stund. Casper doppade faktiskt hela kroppen även om det inte riktigt var med flit ;) Men fortsätta bada skulle han göra ändå.

När kl var halv fyra satte vi oss i bilen för att hämta upp Daniel på jobbat och sedan drog vi vidare till GBG. Hjärtat hittade lite nya kläder och så passade vi på att hälsa på Jossan som jag inte sett på evigheter. Blev bara en snabb sväng eftersom Casper sedan behövde hem och sova. Men en liten stund är alltid bättre än ingen alls =)

Nu ska jag fixa iordning inför jobbet. Casper ska åka med moster Pillan ut i båten så jag slapp köra denna gången. Men på fredag får jag träffa honom igen och då blir det familjesemester! Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar