lördag 27 december 2008

Ja de smärtstillande tablettern fungerar faktiskt utmärkt!
Klarade av att jobba hela dagen och kände knappt någonting :) vissa stunder bara men allt kan inte vara perfekt!
Efter jobbet var det hem och städa lite, och sen körde jag andreas och hans Hockey kompis Martin till äsperöd för öl och biljardkväll. Sen åkte jag hem och tog en promenad med Erik vilket var trevligt för han har jag inte träfft på länge. Kul med någon som man kan prata med om allt, trodde inte jag kunde de först men de kan jag faktiskt. Men det klrt ibland är det lättare att prata med någonsom inte är så nära inpå en. vilket fall som helst så blev det väl ingen direkt långpromenad men längre än någon jag tagit på länge haha. Sen avslutade vi med körslaget hemma hos mig. (Magda roligt att få se dig i Tv idag iaf). Inte för att det är slut ännu, men inte lika roligt att se det ensam. Nej nu åter står väl bara sängen, hatar att gå upp tidigt på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar