söndag 17 oktober 2010

nystart?

Nu har jag bestämt mig för att försöka ta tag i detta med träning igen. De kommer inte bli i overdrivet stora mängder då jag har lite svart att få ihop de med lillen där hemma. Men jag har tänkt att försöka komma iväe 2-3 gånger i veckan. Tror inte de är någon större ide att gå ut tuffare heller, risken är då att jag tröttnar. Men igår överraskade jag faktiskt mig själv. Idiot som jag är så hade jag fått för mig att jag skulle springa hem från jobbet när jag slutade kl 21.45 och jag gjorde de faktiskt med. Trodde aldrig att jag skulle orka hela vägen hem utan att stanna men de gjorde jag. Till min stora förvåning var det inte konditionen som inte riktigt hängde med utan benen. De var knappt att dom bar mig efter halva vägen men jag hade bestämmt mig för att inte sluta förän dom vek sig. Känns skönt att viljan verkar hålla iaf.
Nu sitter jag iaf här på jobbet en söndag morgon och väntar på att min gubbe ska vakna, de lär inte dröja så länge så lika bra att sätta igång och förbereda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar